Σκοτάδι

Going to the WORST RATED Hospital in my City with Tana Mongeau

Morgan Adams
Εγγραφή
προβολές 2 354 359
98% 23 138 406

Tana and I go to the worst rated hospital to treat my ringworm and bronchitis hahah
TANA: elvids.com/show-UClWD8su9Sk6GzZDwy9zs3_w
Subscribe to my channel! bit.ly/ELvidsMorganAdams
FOLLOW ME OTHER PLACES to see more of my poor life choices:
Instagram- instagram.com/morrganics/
Twitter- twitter.com/_morganadams_

Κωμωδία

Δημοσιεύτηκε στις

 

10 Απρ 2019

Κοινοποίηση:

Κοινοποίηση:

Κατεβάστε:

Φόρτωση.....

Προσθήκη σε...:

τη λίστα αναπαραγωγής μου
Παρακολούθηση αργότερα
Σχόλια 80
Spud Games
Spud Games Πριν 17 ώρες
Love the vid!! ❤️
Elizabeth Chirinos
Elizabeth Chirinos Πριν 18 ώρες
That medical worker sucks!!
Samantha vigliotti
Samantha vigliotti Πριν 5 ημέρες
The end do be hittin different tho
Jayke De Jager
Jayke De Jager Πριν 8 ημέρες
is morgan high at the end of the video? tana is known for her weed adventures
Shelbie Neil
Shelbie Neil Πριν 12 ημέρες
Start at 2:50 loved how blazed y’all are 🤣
Lily Young
Lily Young Πριν 18 ημέρες
Morgan every two minutes : “hee hee “ 😂
Brooklyn Healy
Brooklyn Healy Πριν 20 ημέρες
at least she doesn't have corona
urkatiegurl
urkatiegurl Πριν 26 ημέρες
I thought ringworms were like tapeworms and they’re inside of you and I feel so stupid right now
Ameli k776
Ameli k776 Πριν 27 ημέρες
those are not ringworms
Whitewolf2997
Whitewolf2997 Πριν 28 ημέρες
The fact that you said "I think it's ringworm" and then he prescribed a steroid. Yikes.
Evie Lancaster
Evie Lancaster Πριν 29 ημέρες
Knowone gonna talk about him using an ear light thing to look at her skin lmao
Olivia Walker
Olivia Walker Πριν 18 ώρες
I KNOWWWWW HAHH. I’m dyyingggg
Sheila Sparaco
Sheila Sparaco Πριν 29 ημέρες
I haven’t watched the whole video yet but got ringworm if you buy celcen blue or head and shoulders shampoo and wash your whole body in it everyday and then spray on jotch itch spray then it will get rid of ringworm. Trust me!!
Eilene pena
Eilene pena Πριν μήνα
i got ring worm in mexico last summer
Chantell C
Chantell C Πριν μήνα
The blood pressure cuff is way too low on the arm and you're supposed to take it off and switch arms for a more accurate reading! Just so you know in the future lol
Alfie Foyen
Alfie Foyen Πριν μήνα
Morgan and tana rubbing legs is a next level friend ship. Point. Blank. Periodt.
VanessaJade24
VanessaJade24 Πριν μήνα
He literally seems to know nothing about blood pressure!!! 🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ He couldn't even explain the difference between the 2 numbers
B Kiman
B Kiman Πριν μήνα
I also have bronchitis
AvaVlogs
AvaVlogs Πριν μήνα
they probs gave each other ring worm lmao
kenzie anecito
kenzie anecito Πριν μήνα
Those are ringworm I had it
Masterofkawaii 13
Masterofkawaii 13 Πριν μήνα
how am I not mad about them being friends?
Tatanga
Tatanga Πριν μήνα
THIS HOSPITAL LOOKS SO FUCKING NASTY AND UNPROFESSIONAL WTF I AM PUKING
Ashlyn The Weirdo 1018
Ashlyn The Weirdo 1018 Πριν μήνα
these vids are interesting ive been binge watching all her vids rn lmao
Zenna Badia
Zenna Badia Πριν μήνα
morgan: "is it ringworm?" doctor: "idk maybe"
Hailey Aurora
Hailey Aurora Πριν μήνα
Tana looks alot prettier in this I'm nnot sure why tho
Hailey Aurora
Hailey Aurora Πριν μήνα
I don't think you should go there again
Shawn
Shawn Πριν μήνα
Mold, mold, mold can cause this skin. Bet this and many other symptoms go away when u move.
Avacado
Avacado Πριν μήνα
Tana: I need to shave my legs Morgen: me to Tana: “ahhh it feels like home”
Oprah’s Bread
Oprah’s Bread Πριν μήνα
What were they blurring
꧁short stack ꧂
꧁short stack ꧂ Πριν μήνα
If you haven’t watched the video yet pause it and go to 3:36 it’s very interesting I promise 🤣
It's me Ashley
It's me Ashley Πριν μήνα
Whos here in 2020
Branny Tutorials
Branny Tutorials Πριν μήνα
My God babes I feel so sorry for you in the UK its free
Ameer Jaffery
Ameer Jaffery Πριν μήνα
this was a year AGO TODAY
Casey
Casey Πριν μήνα
Morgan “Did you guys take Spanish in high school?” Tana: ....”I didn’t even take high school.”
LJ INCREDIBLE
LJ INCREDIBLE Πριν μήνα
That's not ring worm it's worse
Hanna Vance
Hanna Vance Πριν μήνα
that first blooper- _yeah that’s called mania, honey_
Liana Sanjines
Liana Sanjines Πριν μήνα
Okay but why is Morgan so fricken pretty!!!! 🤩😍 I wish 😪😔
Valerie Quinn
Valerie Quinn Πριν μήνα
Expresso
Lost_In_ The_Sky
Lost_In_ The_Sky Πριν μήνα
Ok first off..... if UR DOCTOR is like hm idk it could be it could not be do u just wanna try this??? UHM WHAT? Ur a dr I came here to find out what it is NOT WHAT IT MIGHT BE!!!
Cayleen Bonneville
Cayleen Bonneville Πριν μήνα
Omg that ending meeeeeee
deb brown
deb brown Πριν 2 μήνες
I got ringworm from a kitten in Spain, you could have got in from your cat, many cats have spores but don't have symptoms
deb brown
deb brown Πριν 2 μήνες
I'm so pleased you didn't make a fuss about having your BP done, Tana needs to learn from you.
Mama Schatzy
Mama Schatzy Πριν 2 μήνες
*GIRL!! * You need to put up a disclaimer of when this was shot 🤤 it came up in my recommended in 2020 😣😲😷 LOVE YOU! STAY HEALTHY 😍🤗😚
Emma
Emma Πριν 2 μήνες
this is like the best video i’ve seen this month
John Galt
John Galt Πριν 2 μήνες
Th last few cuts was she higher than the beginning
pug life
pug life Πριν 2 μήνες
ring worm is not bad shane talked about it in one of his videos
Sr Merrill
Sr Merrill Πριν 2 μήνες
What happened to your lips? Love you 🤍
erika calle
erika calle Πριν 2 μήνες
Am i the only one who loves Tana? I would love to be BFF’s with her.
Alice V Ramos
Alice V Ramos Πριν 2 μήνες
I LOVE U ❤️ U and Ur friends make me so happy when I'm depressed I can relate to Soo much
Christina Foyle
Christina Foyle Πριν 2 μήνες
when tana said “two things!!” after she mentioned ashely had a cold then ashley said her hand was broken i choked
Rachel Smith
Rachel Smith Πριν 2 μήνες
Did Morgan get her lips done? They look amazing and more pouty than usual. Gorgeous girl. So so gorgeous.
Alexa R
Alexa R Πριν 2 μήνες
Ok but why is the doctor a school nurse?
Anabel Garcia
Anabel Garcia Πριν 3 μήνες
you talk too much😣
Scarlett Cloete
Scarlett Cloete Πριν 3 μήνες
All the comments are like ringworm is not an actual worm and I’m like yeahh..... totally knew that the whole time
Gilyanis YT.
Gilyanis YT. Πριν 3 μήνες
Why is tana my spirit animal
Zoe M
Zoe M Πριν 3 μήνες
HOW DO SO MANY PEOPLE HAVE RINGWORM I CANT
julia Zxzx
julia Zxzx Πριν 3 μήνες
Ik this vid is old but I just want to say my mom is a nurse and she said those are definitely ring worms. I've also had them. I have no idea what that doctor was talking about lmao 💀
Bear Larsen
Bear Larsen Πριν 3 μήνες
SIS IT'S NOT A REAL WORM!!!
Chante Green
Chante Green Πριν 3 μήνες
I had ringworm and only one looked kinda like it
sadtiani13
sadtiani13 Πριν 3 μήνες
yall finna catch a disease
Hannah Schrodt
Hannah Schrodt Πριν 3 μήνες
I’m not a medical professional but when I had ringworm I was told not to put steroid cream on it, just an anti fungal ointment like lotrimin.
EVANGELINE ASKEW
EVANGELINE ASKEW Πριν 3 μήνες
Who actually thought ringworm was a worm... me, just me? Ok...
Darla Elliott
Darla Elliott Πριν 3 μήνες
is this a ghost hospital? it doesn't look real more like a telemarketer gig-wow! Claratin?? cmon!
Stella van der Klugt
Stella van der Klugt Πριν 3 μήνες
It's a fungus ! You have to boil all your clothes, towels, sheets your shoes have to be treated and disinfected. This takes some months.
ii_Dvzzy
ii_Dvzzy Πριν 3 μήνες
The end oml yes
Star_Loves _Gay_Things
Star_Loves _Gay_Things Πριν 3 μήνες
im starting to worry cuz I haven't had a not ill day sice I was like 8 i'm 12
Harriet Jones
Harriet Jones Πριν 3 μήνες
I did 9 years of french and didn’t learn anything
Cecilia Ugalde
Cecilia Ugalde Πριν 3 μήνες
You can find more information on Google than what that doctor gave you...definitely can see why its poorly rated. I hope it's gone by now or you at least got a third opinion 😭
alias
alias Πριν 4 μήνες
tana IS a ringworm
Kyrsten Danielle
Kyrsten Danielle Πριν 4 μήνες
It's not ring worm lol ring worm is a scaly bulls eye looking ring. Lol those guys would be great for like you said a check up lol but I would not trust them with really anything else. Especially not lip injections or breast augmentations lmao
Bianca Karadimos
Bianca Karadimos Πριν 4 μήνες
Did anyone else notice that he took her blood pressure on her forearm instead of her upper arm???
Anna Krause Mcgee
Anna Krause Mcgee Πριν 4 μήνες
Lmao I’m watching this in the waiting room of a hospital to see if I have ringworm 😂
Amber LaFosse
Amber LaFosse Πριν 4 μήνες
Oh my god, I actually friggen love you guys 😂😂❤️ So real and down to earth 😊💕
Luna tic
Luna tic Πριν 4 μήνες
I’ve spent like 7 years in Spanish and I don’t know a thing
alyciakate13
alyciakate13 Πριν 4 μήνες
After watching this I dreamt my whole body was covered in ring worms. Haha.
Lady Luck You
Lady Luck You Πριν 4 μήνες
For those saying he put the cuff in the wrong spot, you can actually take blood pressure in the forearm and even your legs. -is a nurse-
Lily Trainor
Lily Trainor Πριν 4 μήνες
Hi
Mýťhîč Măģīć
Mýťhîč Măģīć Πριν μήνα
Hi
Allegra
Allegra Πριν 3 μήνες
Hi
Aubrey king
Aubrey king Πριν 4 μήνες
I’m only 11 and I know in my soul that’s ringworm
yptoyoyo fourorsix
yptoyoyo fourorsix Πριν 4 μήνες
Sorry but Morgan ringwormS
Anthony Natividad
Anthony Natividad Πριν 4 μήνες
I love y’all together!!!!
Amateur Skater
Amateur Skater Πριν 5 μήνες
Hey, we're friends. Let's show each other our ringworm and touch our legs!
Επόμενο
24 Hours in my Brothers Panic Room
17:01
προβολές 5 700 000
My Gay Ex-Boyfriend Picks My Outfits
21:52
προβολές 1 900 000
We Lived As The Kardashian-Jenners For A Day
23:41
The Truth About Tanacon
34:09
προβολές 24 000 000
Buying EVERYTHING My Mom Touches Blindfolded!
17:20
Switching Siblings with Alisha Marie!
18:28
προβολές 2 100 000
I THREW MY OWN COACHELLA!
30:45
προβολές 6 100 000
The Rise and Fall of Ryan Howard - The Office
11:46
DÜNYANIN EN KÖTÜ DÖVMESi-2 (İNTİKAM!!!)
19:06