Σκοτάδι

Menajerimi Ara 33. Bölüm 2. Fragman

Menajerimi Ara
Εγγραφή
προβολές 786 517
99% 7 814 51

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/menajerimi-ara-detay?
Menajerimi Ara'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/ma-dd-sub
Hayallerinin peşinde Antalya’dan İstanbul’a taşınan Dicle, sinema dünyasında kendine bir yer açmak ve bu devasa, acımasız şehirde tutunmak için canla başla uğraşmaktadır. Aylardır iş aramasına rağmen her gittiği yapım şirketinden geri çevrilir. Ne yazık ki kısa zamanda hayallerini süsleyen bu sektörün köpekbalıklarıyla dolu olduğunu kavrar. Bütün umutlarının tükendiği yerde yardım isteyebileceği tek bir insan kalmıştır; yıllardır görmediği, kendisini daha doğmadan terk eden babası Kıraç Özdal…
Piyasanın en ünlü menajerlik şirketlerinden biri olan Ego Ajans’ın beş ortağından biri olan Kıraç, varlığını herkesten sakladığı kızı Dicle’yi karşısında gördüğünde şoke olur. Babasının yardım ricasını savuşturmaya çalışması Dicle’nin gururunu çok kırar… Ama hiç beklenmedik bir anda karşısına büyük bir fırsat çıkar ve babasına rağmen Feris’in ona yaptığı iş teklifini kabul eder.
Yapım Ekibi
Yapım: Ay Yapım
Yapımcı: Kerem Çatay
Genel Yönetmen: Ali Bilgin
Yönetmen: Deniz Çelebi Dikilitaş
Senaryo Yazarı: Ekin Atalar
İdari Yapımcı: Ali Demir
2. Yönetmen: Elif Turgay
Görüntü Yönetmeni: Selim Demiratar
Sanat Yönetmeni: Zeynep Aslan
Müzik: Saki Çimen, Uğur Ateş
Oyuncular
Kıraç: Barış Falay
Feris: Canan Ergüder
Çınar: Fatih Artman
Dicle: Ahsen Eroğlu
Barış: Deniz Can Aktaş
Emir: Burak Tozkoparan
Peride: Ayşe Nil Şamlıoğlu
Beren: Yaprak Medine
Gülin: Gamze Karaduman
Jülide: Nazlı Senem Ünal
Emrah: Semi Sırtıkkızıl
Bekir: Bedir Bedir
Mayda: Aslı Mavitan
Leyla: Pınar Ünsal
Meral: Buse Sinem İren
Ece: Duygu Şen
Aydın: Beran Kotan
#MenajerimiAra

Δημοσιεύτηκε στις

 

10 Απρ 2021

Κοινοποίηση:

Κοινοποίηση:

Κατεβάστε:

Φόρτωση.....

Προσθήκη σε...:

τη λίστα αναπαραγωγής μου
Παρακολούθηση αργότερα
Σχόλια 100
Reycan Reyo
Reycan Reyo Πριν 10 ημέρες
feris en yakın zamanda yeniden aramızda olursun inşallah Allah şifa versin
MaybeHope
MaybeHope Πριν 19 ημέρες
Feris and Serkan together is pure gorgeousness
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 26 ημέρες
Bence Nisan sonu sezon finali yapıp yazın tekrar başlayıp yine kış sezonuna kalmalıydı ya
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 26 ημέρες
@Yusuf sen çal kapımı bir aylık yapıyor. Haziran başı başlayacak
Nisa
Nisa Πριν 26 ημέρες
perşembe oldu fragmanmı versen acaba admincim
bla bla
bla bla Πριν 26 ημέρες
#TUĞÇEBİZEBİBAKBEĞ
bla bla
bla bla Πριν 26 ημέρες
Yorullldum söyle senin gücün var mı halağğğğğ
Medine
Medine Πριν 26 ημέρες
Fragman verin
bla bla
bla bla Πριν 26 ημέρες
Tuğçeyi ekinin yanına göndericez yakında
Medine
Medine Πριν 26 ημέρες
Ooo geldiniz 🥳
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 26 ημέρες
Abone sayısının gittikçe düşmesi beni üzerken, 500 000 özel video gelmişti. Abone 400 000 lere düşerse de gülünç olur✨🤝
Beyza
Beyza Πριν 26 ημέρες
ya kimse yokmu beee
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 26 ημέρες
Tuğçe:Fragmanı pazar günü 9 da başlamadan önce TVde veririz şimdi gerek yok✨.
bla bla
bla bla Πριν 26 ημέρες
Aynen ne gerek var
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Ezan okunuyo
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 27 ημέρες
İmanlıyız sahura kalktık hayvan gibi de yedik🧕😌🤝✨
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Ehheheh
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 27 ημέρες
Hayırlı sahurlaaar🧕🧕
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Heloo
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 27 ημέρες
Hello
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Maraşlı admini kalp atti bana şurda bi kalp göremedik
Nur Alptekin
Nur Alptekin Πριν 27 ημέρες
Sonuna biten ben😂😂😂
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Olum bu teoriler ne jshsjshsha yapmayın dayanamayız
bla bla
bla bla Πριν 27 ημέρες
Ay içim şişti yeminle ya sadece son sahneden sonraki sahneyi çok merak ediyorum barışın ponçikliğini izlemek diclenin patronunun telefonundaki mesajı okuduğu ama okumamış gibi yapmaya çalışmasını izlemek istiyorun
insanım fazlası yok
insanım fazlası yok Πριν 27 ημέρες
Bu diziyi artık izlemem hala fragman yok Canan gidiyor 0 pr kötü reyting oyuncuların emeklerine yazık .
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 27 ημέρες
1/ Ceyda Melisa'yi her konuda bilgilendiriyori,onlar arkadaş? 2/Melisa, Serkan'i seviyor? 3/Ya da Serkan,Melisa ile olan Ilişkisi hakkindaki tüm gerçeği söylemedi ?
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 27 ημέρες
@SheylaÜzücü ama Feris'in MA'dan ayrilmasi için bir sebep olmali. Melissa'nin neden fikrini değiştirdiği sorusu senaryoda cevaplanacak. Umarim SerFer ilişkisi geçici bir ayriliğa bile dayanir💏👨‍👩‍👦
bla bla
bla bla Πριν 27 ημέρες
öyle çok derin bişey olmicak ekin yazdı bu bölümü abi kötün kadın yapar gelirse
Sheyla
Sheyla Πριν 27 ημέρες
1)Onu bilmiyorum ama bence öyle bir şey yok yani Ceyda da Melisanı sevmiyor galiba. 2)Evet Melisa galiba Serkanı seviyor ama Serkan Melisanı sevmiyor. 3)Bence her şeyi söyledi Ferise çünkü Melisayla Serkan iş için evlendiler.
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
🙂🙂🙂🙂🙂
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
🙂🙂🙂🙂🙂
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 27 ημέρες
FRAGMAN 1: perşembe FRAGMAN 2: cumartesi
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘🙂🙂🙂🙂
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
🙂😘😘🙂🙂
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘😘
Sara Reale
Sara Reale Πριν 27 ημέρες
😘😘😘😘😘
bla bla
bla bla Πριν 27 ημέρες
lan bu sizi seven kemik kadro fanınıza saygızızlık artık çekimlerinizde gecikmiyor anladım ben onu hikayelerinizden yazık ya ayıp bide :(
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Ayn
Ceyloş Dicle Karahan
Ceyloş Dicle Karahan Πριν 27 ημέρες
46 sayfa fen ödevim var yarına ve korkudan bi tğrlü başlayamadım alkah belamı verisn benimm
Ceyloş Dicle Karahan
Ceyloş Dicle Karahan Πριν 27 ημέρες
Abi kardeşlerim 2 yi verdi biz de 0 fragman ön izleme bile yok yüzden de -1
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Ayn
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 27 ημέρες
Fandom cidden yok oldu yalnız 3 4 gündür 0 akitflik(ben de dahilim biliyorum)
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 27 ημέρες
@Yusuf ama sen gitmedin gitcem demiştin iyi ki gitmedin
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 27 ημέρες
Arkadaşlar ben çok yedim mide fesatı geçiriyorum
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Dağıldık...
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 27 ημέρες
Ceyda yemekte neden Serkan'a anlatti? Melisa Serkan ile yaşayacaği yanilsamasini hâlâ yaşiyor.🤔
Hermione Granger
Hermione Granger Πριν 27 ημέρες
Çok özür dilerim ama lgs için gitmem gerekiyo zaten çok gelmiyodum ama gelincede aklım burda kalıyo 6 hazirana kadar yokum kendinize iy bakınnn tabi ma yada hahhha görüşürüüzz sizi çok seviyorumm
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Bizde senii🌹
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Görüşürüz kendine iyi bak 🖤
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
Ay sahurdan sabaha kadar konuşacaktık ama nerdee
Medine
Medine Πριν 27 ημέρες
@Black hahaha
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 27 ημέρες
Deniz Çakir, Melisa'yi oynayacak?
Aylin Kaçar
Aylin Kaçar Πριν 27 ημέρες
@Sheyla nasıl ben konuyu bilmiyorum bir açın bakım
Sheyla
Sheyla Πριν 27 ημέρες
Hayır hayır sadece öyle bir uyku görmüş Deniz Çakir zaten bir dizide oynuyor o yüzden o Melisa değil
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 27 ημέρες
Canan'in tedaviyi iyi tolere ettiğine ve kisa sürede "Amerika'dan" MA'ya dönebileceğine inaniyorum Serkan bekliyor.Canan için parmaklarimi çapraz tutuyorum.✌✌✌
bla bla
bla bla Πριν 27 ημέρες
Lan rüyamda melisa geliyordu diziye ve Deniz Çakır geliyordu adı da Bi anda Ferhunde oluyordu melisanın Kafamdaki kötün kadın imajında tap Ferhundedir😁😁😁
bla bla
bla bla Πριν 27 ημέρες
@Sheyla inşallah yeni senaristlerler diziye el atana kadar ekin bi gol daha atmaz bize ndndnd
bla bla
bla bla Πριν 27 ημέρες
@Yusuf yaprak dökümü ferhunfe yok mu bsndnxjbd
bla bla
bla bla Πριν 27 ημέρες
@Sheyla evette öyle rüya işte snndndn
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 27 ημέρες
Canan Ergüder ve Serhat Teoman inanilmaz uyumlu bir çifti canlandiriyor.Her oyuncu bunu yapamaz. SerFer harika, onlari seviyorum❤
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 27 ημέρες
Canan er şuphesiz mükemmel bir oyuncu,en iyi oyunculardan biridir.Canan The Water Diviner Russel Crowe filminde beni hoş bir şekilde şaşirtti.Canan ayrica Güller Savaşi dizisinde de başarili oldu.Canan/Feris👍
Hekimoğlu
Hekimoğlu Πριν 27 ημέρες
Güzel aferin
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
Betul nere gittin
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
Ohhhoo kimse yok
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Kendinize iyi bakın bebekleeeeer
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Neyse fragm@n gelince gelirim
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Abone sayısı 500bin olmuş şaka mı
zeynep coşkun
zeynep coşkun Πριν 28 ημέρες
Çok üzücü gerçekten Ceyda bizi ileriye değil geriye götürdü
Hebele Hübele
Hebele Hübele Πριν 28 ημέρες
BU BÖLÜM TOTAL 5 6 AB 8 9 HAK EDİYORDU..
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Kesinlikle
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 28 ημέρες
35.bölüm ile başlayacak olan MA senaryosunu yeni senarist Sema Ergenekon yazacak. MA'nin hikayesinde büyük değişiklikler bekliyoruz.Iyi haber, Canan in zamana MA'Ya dönmesi.❗(bir mesai)
Beyzanur
Beyzanur Πριν 28 ημέρες
500B aboneye düşmüşüz...
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
🖤ve benn
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
@Sheyla ehehh evttt
Sheyla
Sheyla Πριν 28 ημέρες
Eheheh evet oda senin em3jin
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
Sude sheyla hosgeldiniz
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
@Sheyla hoşbuldum aşk 🖤
Sude
Sude Πριν 28 ημέρες
Ben de gideyim o zaman, fragmanınız gelince desteğe gelirim. Görüşürüz.
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
Bay
Sude
Sude Πριν 28 ημέρες
Burası da çok durgun. Bizim orda kimse yok diye geldim ama burası da aynı.
Sude
Sude Πριν 28 ημέρες
@Sheyla hmm anladım.
Sude
Sude Πριν 28 ημέρες
@Sheyla niye gittiler ki, bir şey mi oldu?
Sude
Sude Πριν 28 ημέρες
@Sheyla evet ya final olacak ya bir de gelmiyorlar artık
Sude
Sude Πριν 28 ημέρες
Selam ama kimse yok :\
Sude
Sude Πριν 28 ημέρες
@Sheyla hoşbuldum :)
blogvenus
blogvenus Πριν 28 ημέρες
şimdiden susadım...
Cemanur Ay
Cemanur Ay Πριν 28 ημέρες
Kimseler yokmuuu
Cemanur Ay
Cemanur Ay Πριν 28 ημέρες
Selammmm bayadır gorusmuyoruz nasilsinizzz bu arada ramazan ayiniz kurulu olsun
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
Saoll
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Hadi ay yapım ahden videosunu tr3ndlere sokmaya gidelimmmm
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Herhangi bi dicbar sahnesi olabilir hem kanalın görüntülenmesi artar belki abone sayısı da artar yapalım mı ne dersiniz
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Herhangi bir video seçip onu da tr3ndlere sokalım bari
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
@Medine ayy evet knk hadi gel oraya gidelim
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
Ahden ay yapim
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
İzlenmeler çok az
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Lütfen bu gün at
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Fragman ne zaman gelir tuğçe
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
@Sheyla atmasınlar canım ne gerek var o saatten sonra tr3ndlere giricez diye uğraşıyoruz
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Fragmanlayın bizii
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Fragmannnn
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
Aaağ sahura kalkamadım 1,2 yatan dedim uyu kaldım sbsjhdjshd
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Owww geçmiş olsun
Medine
Medine Πριν 28 ημέρες
Slmm
MELİSA
MELİSA Πριν 28 ημέρες
Selaaam
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 28 ημέρες
Bir el talebinin sahnesi çok dokunakli..Serkanin güzel sözleri,Feris'in sürprizi,güzel müzik,DicBar gülümsüyor, gözlerime yaş geliyor💘💘
Beyza
Beyza Πριν 29 ημέρες
hayırlı ramazan lar ben şimdi yemeğimi yedim ve uyicam bakalım yarin beden dersinde ne yapcm neyse iyi geceler yada gunaydin:)
MELİSA
MELİSA Πριν 29 ημέρες
Hayırlı ramazanlar bu arada eheheh
MELİSA
MELİSA Πριν 29 ημέρες
İyi geceler tatlı rüyalar herkeseee
Medine
Medine Πριν 29 ημέρες
Beyza hosgeldin
coyloş dicle karahan
coyloş dicle karahan Πριν 29 ημέρες
oha ben sahurda çay içicem lan bi hava atiym abime ben deyeneklı bir girl üm diye ehuehuehuhehuehuehuehu
Medine
Medine Πριν 29 ημέρες
Cay icmiyon mu normalde
coyloş dicle karahan
coyloş dicle karahan Πριν 29 ημέρες
SAHURDA NE YİYORUZ GENÇLERRRR
Medine
Medine Πριν 29 ημέρες
Valla hic belli deil
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 29 ημέρες
SerFer,bu güzel çifti çok özleyeceğiz ama uzun sürmeyecek💗💗Hiç kimse SerFer ilişkisini yok etmeyecek.Feris acilen Amerika'ya gidiyor.Ferise sağlik nedenleriyle Amerika'da uzun süri kalmak zorunda kalacak.Serkan defalarca Feris'e uçar ve Canan'in şağliği izin verince Feris MA'ya döner.✌
Medine
Medine Πριν 29 ημέρες
Ahsenn sucuk ajjsiwhsjwj
bla bla
bla bla Πριν 29 ημέρες
Ya koptum bide burayı kesersiniz diyor gıcıklıkta sınır tanımamak ndnxndnx
Medine
Medine Πριν 29 ημέρες
Oha ama ya ahden karavan sohbetlerini yeni gördüm of jshjssj
Beyza
Beyza Πριν 29 ημέρες
ben buraya link attım aslında ama silinmiş olabilir
Medine
Medine Πριν 29 ημέρες
Sahurr geliyorduu
Kiraçın kırmızı çorabı
Kiraçın kırmızı çorabı Πριν 29 ημέρες
Efe olayından bişey anlamadim
coyloş dicle karahan
coyloş dicle karahan Πριν 29 ημέρες
olay şu: bize kendini efe diye taıtan çocuk yusufun kuzeniymiş ve bizi trollemiş aklınca
Jela Ivankova
Jela Ivankova Πριν 29 ημέρες
11 nisan pazar sosyal medya reyting: 1.Beşiktaş...2.Hercai; 3.Teşkilat; 4.MA..
ATEŞ'İN SAPIĞI
ATEŞ'İN SAPIĞI Πριν 29 ημέρες
LOKİ GEL MD'YE GİDELİM. ORASI DA SARMAZSA HO'YA GERİ DÖNERİZ.
Loki Odinson
Loki Odinson Πριν 29 ημέρες
Ok
coyloş dicle karahan
coyloş dicle karahan Πριν 29 ημέρες
neyse ben de gidiyim de ders çalışıymmmm bb öpüyorum sizi yusuf sende gel geri döverim valla
Loki Odinson
Loki Odinson Πριν 29 ημέρες
Bu benim arkadaşımla olan olay değil mi yaw
Loki Odinson
Loki Odinson Πριν 29 ημέρες
@ATEŞ'İN SAPIĞI Yusuf’un kuzeni fandoma katılayım diye gelmiş ismini de Efe demiş ama adı Mert Yani fandoma katılacağım diye kandırmış
ATEŞ'İN SAPIĞI
ATEŞ'İN SAPIĞI Πριν 29 ημέρες
@Loki Odinson BEN OLAYI ANLAMADIM. ANLADIYSAN ANLATIR MISIN ?
Loki Odinson
Loki Odinson Πριν 29 ημέρες
@ATEŞ'İN SAPIĞI benim arkadaşım da yapmıştı ma fandomundaki gibi
ATEŞ'İN SAPIĞI
ATEŞ'İN SAPIĞI Πριν 29 ημέρες
???
Loki Odinson
Loki Odinson Πριν 29 ημέρες
Sohbete gelmiştik sndomdls
Beyza
Beyza Πριν 29 ημέρες
hosgeldinizz
Loki Odinson
Loki Odinson Πριν 29 ημέρες
@Betül Yılmaz hoş bulduk da sohbet nerede dldkpslsşs
ATEŞ'İN SAPIĞI
ATEŞ'İN SAPIĞI Πριν 29 ημέρες
@Betül Yılmaz HOŞ BULDUK.
ATEŞ'İN SAPIĞI
ATEŞ'İN SAPIĞI Πριν 29 ημέρες
HEKİMOĞLU FANDOMUNDAN DESTEĞE GELDİK. =)
ATEŞ'İN SAPIĞI
ATEŞ'İN SAPIĞI Πριν 29 ημέρες
@Yusuf TAKINTIM VAR. =)
ATEŞ'İN SAPIĞI
ATEŞ'İN SAPIĞI Πριν 29 ημέρες
@Yusuf TEŞEKKÜRLER*
Loki Odinson
Loki Odinson Πριν 29 ημέρες
Ama kimse yoh
Loki Odinson
Loki Odinson Πριν 29 ημέρες
Selam?
Loki Odinson
Loki Odinson Πριν 29 ημέρες
@ATEŞ'İN SAPIĞI OOOO HADİ BAKALIM!
ATEŞ'İN SAPIĞI
ATEŞ'İN SAPIĞI Πριν 29 ημέρες
KANKA OLAY OLMUŞ FANDOMLARINDA. TAM İZLEMELİK!
Επόμενο
Menajerimi Ara 33. Bölüm
2:15:47
προβολές 561 000
Menajerimi Ara 37. Bölüm
2:28:51
προβολές 300 000
DERP SSUNDEE Role in Among Us (Hilarious)
16:14
Lil Tecca - Never Left (Official Video)
2:49
προβολές 2 231 655
Menajerimi Ara 34. Bölüm
2:11:16
προβολές 565 000
Menajerimi Ara | Al Sana Noodle!
03:28
προβολές 84 000
Menajerimi Ara |  #DicBar Aşkı
03:21
προβολές 95 000
Menajerimi Ara 36. Bölüm Özet
51:49
προβολές 4 700
Ferser ❤️, menajerimi ara
00:39
προβολές 563
Menajerimi Ara 36. Bölüm
2:12:55
προβολές 451 000
ATC Nico - PLAYBOY x Trannos
3:11
προβολές 118 626